Klacht Verant: Door fout van monteur is gaslek ontstaan en dit is niet opgelost, ondanks onderhoudscontact door zeer slechte / geen communie.

dijk

OP 22/4 heb ik Verant gebeld omdat mijn verwarmingsketel het niet deed. Ze hebben dit dezelfde dag opgelost en ik heb direct een onderhoudscontact afgesloten. Hier was ik heel blij mee. De problemen begonnen toen is gas rook na mijn vakantie. Deze lucht kwam uit de kast waar de verwarmingsketel stond. Ik heb Verant gebeld maar ze hadden diezelfde dag geen tijd (8/5). Ze zouden de volgende dag komen. Tot woensdag 11 mei heb ik geprobeerd contact te krijgen. Af en toe lukt dat en beloofde Verant me dat ze het kwamen oplossen. Maar helaas werden de beloften niet waargemaakt. Op donderdag 12 mei heb ik een ander bedrijf laten komen en toen bleek dat de monteur van Verant een gaskoppeling niet heeft vastgedraaid. Het was dus snel opgelost maar kostte me 102 euro. IK heb Verant een mail gestuurd waarin ik schreef dat ik mijn onderhoudscontact wilde ontbinden en mijn geld terug wilde en ook dat ze de kosten van het andere bedrijf zouden betalen. Ik heb na 2 weken nog steeds geen reactie.

Ontbinden van contract en de kosten terugbetaald van het onderhoudscontract en gemaakte kosten van het andere bedrijf: 227,85

Wij vinden dat Verant hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!