Opgelost door Verassingstickets: Geen goed woord over voor Verrassingstickets.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 275788
Gebruiker
Petri1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 september heb ik mijn boekingsbevestiging van Verrassingtickets.nl ontvangen. We waren erg benieuwd waar het verrassingreisje van 2 nachten voor 79 euro heen zou gaan! Uit de bevesting bleek dat we in december naar Barcelona vliegen. Hartstikke leuk, totdat we de informatie over het betreffende vliegveld van aankomst en het hotel lazen. Uit Google blijkt dat het vliegveld REUS op meer dan 3 uur reisafstand met het OV ligt naar het geboekte Campanille Barcelona Sud hotel. En dat voor 2 nachtjes (waarbij we ook vroeg in de ochtend weer terug moeten vliegen!). Het werd nog gekker toen we erachter kwamen dat het hotel op meer dan >31 minuten reisafstand van het centrum van Barcelona af ligt. We hebben direct contact opgenomen met Verrassingstickets. Allereerst zijn zij NIET te bellen en als je via de live chat vraagt of zij jou kunnen bellen wordt er aangegeven dat dat niet kan. We werden verzocht om een email te sturen met de klacht. Na meer dan 2 dagen ontvingen wij een reactie, waarin stond vermeld dat zij voldoen aan de gestelde voorwaarden van de actie (het hotel mag op maximaal 30 minuten reisafstand van het centrum afliggen). Absurd en niet waar dus! De enorm slechte service, onvriendelijkheid van de chatmedewerkers, de reisafstand van airport naar hotel en terug en tevens de reisafstand van hotel naar het centrum zijn te belachelijk voor woorden als het gaat om een tripje van 2 nachten. De reis heeft ons tot nu toe 79 euro gekost, maar was al voor 40 euro duurder te boeken zonder Verrassingstickets.nl!

De oplossing


Wij eisen telefonisch contact vanuit Verrassingstickets.nl.
Daarnaast verzoeken wij tot zeer spoedige wijziging van de boeking, dan wel ons geld retour.
Het belangrijkste: dit bedrijf dient opgeheven te worden bij de KvK!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verassingstickets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petri1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Verassingstickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen