Klacht Verassingstickets: geen vlucht terug

yvonne

22-7 via vak veiling 3 daagse verassingreis gekocht, je kreeg de mogelijkheid tegen betaling extra dag en uogeade, tevens bijbetalen voor zitplaats naast elkaar in vliegtuig.Dat heb ik gedaan.De verassing was Praag, leuke stad, was er paar jaar terug ook al geweest via vak.veilingen, verassingsreis.😏.
Heen zo 2-12, terug wo 5-12 ( om 10 uur ochtend, weg extra dag waar ik voor heb bijbetaald).echter kwam ik zelf tot de ontdekking dat ryanair niet eens vliegt op woensdag, dit terwijl ik genoteerd sta terugvlucht op wo 5-12!, ik heb ze erover gevraagd, antwoord was dit is uw vluchtnr en u vliegt gewoon!, maar na verder zelf onderzoek oa bij ryanair, vliegt idd niet vanaf praag op de woensdag, zelfs het vluchtnr FR 1827, bestaat niet eens.
Vandaag las is zelfde verhaal op facebook van mensen die heen vanaf eindhoven-praag, terug niet naar huis konden en ze zelf maar vlucht terug moesten regelen.
ik heb ze vandaag weer gebeld erover, krijg ik nu te horen dat ze 1 1/2 week ze bericht hadden gehad van ryanair dat ze niet vlogen terug op wo 5-12, ze hadden mij niet eens laten weten, terwijl ik hierover 3 weken terug hun erover had gebeld.
ze zeggen nu dat ryanair mag wijzigen wat ze willen dat dat hun recht is, alleen wijzigen? ik wist eerder al dat er niet eens werd gevlogen op de wo.
nu vroeg ze, om dag later event.terug, maar extra kosten is niet hun probleem.
maar ik heb al extra kosten gemaakt, nu kost het alleen maar meer en dag eerder terug kan, maar dan wil ik de extra kosten die ik heb betaald betreft hotelovernachting, upgrade en zitplaatsreservering terug krijgen, maar zo werkt het niet, zeggen ze.

andere vluchten, bv transavia, dag later geen probleem.
in dit geval kunnen ze niet leveren waarvoor is betaald, dus mijn 1e voorkeur is gekd terug, totaal €345,50

Wij vinden dat Verassingstickets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verassingstickets?