Klacht Verassingstickets: verassingstickets DOE HET NIET

A010

via vakantieveiling een 3 daagse verassing stedentrip gewonnen.

Dit wordt geregeld via verassingtickets.nl.

op de site kan je netjes je voorkeur data en vertrek locatie doorgeven (want hier word rekening mee gehouden) staat erbij vermeld.

ik heb 3 datums doorgegeven die op een door de week se dag vallen omdat ik en mijn partner in de horeca werken kunnen wij niet weekends.

nou krijg ik e-mails met datum opties met alleen maar vertrekdagen in het weekend en toeslag bedragen van 60 80 en 100 euro.

ik heb hier contact over gehad met de chat van verrassings- tickets omdat je de opties maximaal 3 maal kan weigeren.

ik ben netjes te woord gestaan via de chat en er is mij verteld dat ik nieuwe opties zal ontvangen voor doordeweekse dagen en vertrek punt Rotterdam,heb ik ook nog kunnen doorgeven via de chat.

nou ontvang ik een mail met 3 nieuwe opties 1 van 40 euro de andere 2 voor 100 euro extra betalen.

ik heb de optie genomen van 40 euro met het vertrouwen dat ik vanaf Rotterdam zou vliegen hier woon ik tenslotte.

nou krijg ik de boekingsbevestiging met vertrekpunt Brussel???!!!

Ik moet zoveel extra kosten nog maken om wat ik dacht een voordelig stedentrip te kunnen maken.

hier ben ik helemaal niet mee eens.

Er word verkondigd dat ze naar de voorkeuren van de klant handelen dit is dus niet het geval,verassingstickets handelt naar wat hun het goedkoopst uitkomt en houd hiermee geen rekening met de klant.

contact opgenomen met de chat maar die zegt niks te kunnen doen

ik zou graag een andere boeking willen ontavngen met vertrekpunt Rotterdam en anders mijn geld terug

Wij vinden dat Verassingstickets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verassingstickets?