Klacht Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis: 10 jaar lekvrij dak garantie, nu ik een jaar later weer lekkage heb wordt een offerte gestuurd met lekvrij dak garantie korting

WB

Vorig jaar heb ik het dak laten repareren. Ik heb aangegeven dat het een terugkerend probleem is en er nu echt goed naar gekeken moest worden. Er zijn 2 jonge mannen gekomen die vlak van te voren lieten weten dat ik contant moest betalen. Gaande de reparatie kwamen er steeds meer reparaties bij, maar als ik die allemaal liet doen, kon hij mij een garantie geven dat het dak 10 jaar lekvrij zou zijn. Ik heb nog gevraagd als ik volgend jaar weer lekkage had en daar kreeg ik op te horen dat ze dan onder de garantie kwamen maken. De factuur zou ik achteraf krijgen met de werkzaamheden. Die heb ik inderdaad gekregen alleen staat daar dus 10 jaar garantie op de werkzaamheden op. Nu heb ik weer lekkage en bestaat een lekvrij garantie niet?

Ik heb een offerte gekregen waarop 20 % korting ivm lekvrij dak garantie ( die dus niet bestaat maar wel korting voor krijgt blijkbaar) Het gootje onder het dakraam zou te klein zijn en veel regen niet aan kunnen. Dat is de reden van de lekkage werd gezegd. Aangezien dat gootje er vorig jaar ook al zat is dit dus duidelijk gemist door de werknemer van vorig jaar en heeft hij reparaties uitgevoerd die niet de lekkage veroorzaakte. Mijn mening is: mondeling is ook een overeenkomst.De werknemer nu weet zeker dat het aan het gootje ligt. Dus ik vind dat ik recht heb op de garantie en niet moet worden afgescheept met een korting. De lekkage moet verholpen worden en mag niet worden gefactureerd.

Wij vinden dat Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis?