Klacht Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis: daklekkage bij de schoorsten

Klachtnummer
# 143136
Gebruiker
inarve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een stevige bui met harde wind kwam het water via het beton bij de schoorsteen het dak binnen. Na telefonisch contact zijn er 2 dagen later 2 mannen het dak op geweest en hebben via foto's laten zien wat er allemaal moest worden hersteld. 1302,-- euro voor schoonmaken van de schoorsteen en opnieuw impregneren, herstel voegwerk in de schoorsteen en vastzetten van de nokvorsten met flexim. 10 jaar garantie en de volgende dag alweer lekkage. Nu een nieuwe ventilatie kap geplaatst. Weer 50 euro aan kosten. 5 dagen later kwam het water na een stevige bui weer op dezelfde plaats door het beton naar binnen.
Nog geen contact gekregen met het bedrijf!!!

De oplossing

In eerste instantie wil ik de lekkage verholpen hebben. Ik wil ze nog een kans geven maar als er niet wordt gereageerd neem ik contact op met een andere aannemer en stel de dakspecialist aansprakelijk voor de extra gemaakte kosten.
Een ander mogelijkheid zou zijn dat ik de 1300 euro terug krijg en in zee ga met een andere aannemer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen