Klacht Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis: Kap op cv schoosteen vervangen door openhaardkap, met vervangen van cv ketel tot gevolg

Sander

Deze ' specialist' heeft de kap op de dakdoorvoer van de cv ( in eerste instantie zou hij alles vervangen maar dat vond hij bij nader inzien te moeilijk) vervangen door wat nu blijkt een kap van een haard. Gevolg is dat we ( naar nu blijkt onnodig) ook onze cv ketel een half jaar en vele storingen later hebben moeten vervangen. De cv instalateur heeft na diverse storingen van onze nieuwe ketel een geheel nieuwe dakdoorvoer geplaatst ( met spoed vanwege exteem hoge koolmonoxidewaarden). De dak en schoorsteenspecialist heeft telefonisch laten weten dat nu de garantie op hun (pruts) werk is vervallen en reageert niet meer op ons.

Schadevergoeding vanwege onnodig vervangen cv vergoeding van de nu door derden geplaatste dakdoorvoer.

Wij vinden dat Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis?