Klacht Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis: schoorsteenrenovatie door de dak en schoorsteenspecialist

Merel

In februari 2014 hebben wij samen met onze buren onze schoorsteen laten restaureren. Volgens de offerte zou de schoorsteen uitgefreesd worden daarna opnieuw gevoegd, 3 laags impregneren, boven plaat in kunststof zetten en lood herstellen/vervangen. In het begin lekte hij bijna niet maar de laatste 2 maanden gaat hij steeds erger lekken. Afspraak gemaakt maar komen deze niet na. Mail gestuurd maar geen reactie. Ander bedrijf in de arm genomen die een inspectie heeft gedaan. Van de uitslag ben ik erg geschrokken. Schoorsteen is helemaal niet geimpregneerd, er is slecht uitgefreesd en daarna een verkeerde voegmortel gebruikt die veel te open van structuur is en al begint af te brokkelen. lood is niet vervangen, alleen afgekit. En de kunststof die ze voor de bovenplaat hebben gebruikt is een soort flexibele pasta die er van af lijkt te lopen. Ik ben bang dat ons dak gaat rotten en voor kortsluiting omdat onze HR-ketel eronder hangt.

Ik wil dat de schoorsteen opnieuw word uitgefreesd en met het juiste voegmiddel word gevoegd en als nog 3 laags geinpregneerd word en lood herstelt of vervangen. En oude kit resten worden verwijderd. De bovenplaat opnieuw in kunstof en de afdekplaten op de kanalen beter worden vastgezet want daar drupt het ook door. Als dit niet kan wil Ik samen met onze buren het geld terug.

Wij vinden dat Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verbeek Dak en Schoorsteenspecialis?