Klacht Verburg Service: bestelling betaald maar niet ontvangen

Alijda

bestelling betaald op 25 mei en nog niet ontvangen. gemaild, gebeld, beloftes gehad zonder resultaat. Kwijt bij de post en deze hebben tijd nodig om te vinden wordt gezegd. duurt nu wel erg lang. krijg nu gewoon geen antwoord meer op
mijn mails.

laatst ontvangen mail:
Datum 2017-08-02 06:34
Beste Wilma

Uiteraard is dat onze veranwoording. Maar we moeten daar ook de post de tijd voor geven om te kijken of hij nog gevonden word en anders sturen w ehet opnieuw. Ik weet niet hoever mijn collega hier mee is. Die cc ik in.

[naam verwijderd door moderator]
Verburg Services
E: [e-mail adres verwijderd door moderator]

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [e-mail adres verwijderd door moderator]
Verzonden: zondag 30 juli 2017 11:51
Aan: [naam verwijderd door moderator]
Onderwerp: Re: Diverse cd's tijdelijk voor slechts € 5 per stuk!

betreffende bestelnummer:59163#1

Beste Meneer/Mevrouw,

Eind mei heb ik een bestelling gedaan die via Verburg service geleverd zou worden.
Ik heb vooraf betaald.
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik tot op heden mijn bestelling niet heb ontvangen.
Na 5x telefonisch contact en steeds de belofte teruggebeld te worden ben ik wel erg teleurgesteld dat :, en niet teruggebeld wordt en mijn bestelling er nog niet is!
De reden volgens Verburg is dat het pakket zoek is geraakt bij de post.

Volgens mij ligt de verantwoording bij Verburg dat het pakket weer boven water komt of dat zij de bestelling opnieuw verzenden, of dat ik mijn geld terug krijg.

Vriendelijke groet,
[prive gegevens verwijderd door moderator]

bestelling alsnog ontvangen of mijn geld terug!

Verburg Service
    hallo wilma ik heb je ook via onze site een reactie gegeven. ik wacht daar even op en dan komt het best in orde. .
    Beste Wilma,

Helaas heb ik nu gezien waardoor deze order in het systeem is blijven steken. Dat komt omdat er een paar uitverkochte artikelen bij zaten in tegenstelling wat de computer zei. Ik ben er nu mee bezig en uiterlijk morgen gaat de rest weg en word eht andere gelijk terug gestort.

Na deze mail wacht ik nog even af, ben echt benieuwd of het nu waargemaakt wordt.
    Alijda

Ook een klacht indienen over Verburg Service?