Klacht Vereniging Eigen Huis: Bouwinspecteur V.E. H. mist een geheel verrotte badkamer vloer

F. Eijffinger

Na bouwtechnische keuring door VEH bouwkundige voor de aankoop van mijn huis uit 1935, bleek na de koop ,dat er een totaal verrotte badkamervloer in zit, die NIET was opgemerkt.
Hierdoor kan ik de badkamer al ruim een maand niet gebruiken.
De VEH rekt haar onderzoek, terwijl haar aansprakelijkheid overduidelijk is.

Vergoeding van de herstelkosten

Vereniging Eigen Huis
    Beste meneer Eijffinger,

Uw dossier is bekend bij de klachtenservice van Vereniging Eigen Huis. Zoals u weet zijn zij momenteel bezig met de beoordeling van uw dossier. Een goede en onafhankelijke beoordeling kan helaas wat tijd in beslag nemen waarvoor wij uw begrip vragen. Voor verdere vragen of opmerkingen over uw dossier verwijzen wij u dan ook graag naar de klachtenservice van Vereniging Eigen Huis.

Klachtenservice
    Eigen Huis Bouwkundig Advies B.V.

F. Eijffinger
De Vereniging Eigen Huis, die iedereen de maat neemt, denk aan de makelaars, heeft een interne organisatie, die flink onder de maat handelt ! Mijn klacht werd geheel door EIGEN personeel beoordeeld, mijn argumenten, de terloopse ontdekkers van het probleem, dus 2 getuigen en een onafhankelijk expertise onderzoek waren "niet nodig" Dus de slagers van de V.E.H. hebben hun EIGEN vlees (goed) gekeurd en dus min klacht ongegrond verklaard : schade ruim 7000,- De Vereniging

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?