Klacht Vereniging Eigen Huis: Collectief ingekocht schilderwerk: afgekeurd

Gewone consument

Vereniging Eigen Huis is een hartstikke mooie organisatie met een sterke naam. Om die reden zijn we dan ook met vertrouwen in het project Collectieve Inkoop Schilderwerk gestapt. Vooraf en tijdens het schilderwerk waren er al wat communicatiestoornissen. Deze weten wij aan opstartproblemen bij dit nieuwe project.
Na afloop is er een prima inspectie uitgevoerd door VEH waarbij het uitgevoerde werk finaal afgebrand werd (Letterlijk: "het op één na slechtste resultaat" dat de inspecteur ooit gezien had).
Hierna niets meer gehoord en moesten we zelf bij Uw Huismeester en de VEH erachteraan om het schilderwerk hersteld te krijgen. Dit lukt niet. Ook hebben we aangegeven inmiddels geen vertrouwen meer te hebben in de onderaannemer. Na veel bellen en mailen en (helaas) moeten dreigen met vervolgacties werden we eindelijk gebeld door.....deze onderaannemer. We hebben echter geen enkel vertrouwen in hem en wensen een andere uitvoerder voor het herstel van het werk.

Ten eerste graag persoonlijk contact van iemand op managementniveau van VEH of Uw Huismeester over deze situatie.
Ten tweede herstel van de tekortkomingen in het schilderwerk door een professioneel schildersbedrijf dat nog steeds werkzaam is voor Uw Huismeester en dus niet door het bedrijf dat bij ons broddelwerk heeft afgeleverd en inmiddels ook door Uw Huismeester "eruit getrapt is" (eigen woorden).

Vereniging Eigen Huis is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Gewone consument
    Heb helaas wederom/nog steeds geen reactie van Vereniging Eigen Huis ontvangen. Als ik op de site lees hoe het nu met het project Collectieve Inkoop Schilderwerk staat, is het duidelijk dat ze zich hebben verslikt in dit proces. Jammer dat VEH een consument die hiervan schade ondervindt verder in de kou laat staan.
    Dikke min dus en een waarschuwing aan een ieder om dit project te mijden.

Gewone consument

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?