Klacht Vereniging Eigen Huis: De Eigen Huis Schilderservice van Vereniging Eigen Huis is volksverlakkerij.

navaratna

onlangs heb ik een klacht ingediend over de collectieve inkoop schilderwerk van Vereniging Eigen Huis. Nu heeft Vereniging Eigen Huis de naam veranderd in Eigen Huis Schilderservice. Uw Huismeester is vervangen door Uw Schilderwerk bv dat op exact hetzelfde adres gevestigd blijkt te zijn als Uw Huismeester! Kreeg Eigen Huis misschien teveel klachten en hebben ze daarom de naam veranderd?
Dit is volksverlakkerij, oude wijn in nieuwe zakken. Pas goed op met Vereniging Eigen Huis !

Stoppen met deze schijnconstructie. Laat je leden niet in de kou staan en wees eerlijk.

Vereniging Eigen Huis
    Beste mevrouw "navaratna",

Bedankt voor uw bericht via klachtenkompas.nl.

Inmiddels is uw klacht bekend bij Vereniging Eigen Huis. Binnen 5 werkdagen zal een klachtenservicemedewerker contact met u opnemen om uw klacht met u te bespreken.

Voor wat betreft de genoemde naamswijzigingen informeren wij u het volgende.
    Uw Huismeester heeft haar diensten uitgebreid met binnen schilderwerk. Daarop is besloten voor het schilderwerk de naam te wijzigen naar Uw Schilderwerk BV.
    De dienst Collectieve Inkoop Schilderwerk heeft een nieuwe naam gekregen die beter past bij Vereniging Eigen Huis en haar diensten, namelijk Eigen Huis Schilderservice.

Vereniging Eigen Huis
    Klachtenservice

navaratna

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?