Opgelost door Vereniging Eigen Huis: Geld voor offerte wordt niet teruggestort door VEH.

content Opgelost
Rinze Postma

20 juni 2019 offerte aangevraagd in het kader collectieve inkoop zonnepanelen bij Vereniging Eigen Huis (VEH).
Voor de offerte werd 150 euro in rekening gebracht, welke verrekend zou worden bij de aanschaf later, of teruggestort bij annulering.
21 juni 2019 o.a. door het lezen van reviews, besloten om de aanvraag te annuleren, dit zowel gemeld bij ENIE Groningen als bij VEH.
Uiteraard gevraagd of de 150 euro die ik betaald heb retour komt.
Inmiddels een aantal keren met VEH gebeld, waarbij keer op keer gezegd wordt dat het vervelend is, echter na 1 maan en 10 dagen zit ik nog steeds te wachten op mijn de terugstorting.
Al met al ben ik zeer ontevreden over de behandeling en service van VEH, en mijn advies aangaande collectieve inkoop zonnepanelen, blijf hier ver van.....

M'n geld terug storten, zo spoedig mogelijk!!!

Beste meneer Postma,

Wat vervelend dat deze situatie is ontstaan. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Klachten energie- en onderhoudsdiensten
    Beste meneer Postma,

Zojuist heeft u een e-mail ontvangen. Wij gaan ervan uit dat hiermee uw klacht is afgehandeld.

Klachten energie-en onderhoudsdiensten

Rinze Postma
Heb m'n geld terug welke ik betaald had voor een offerte zonnepanelen. Jammer dat er pas beweging komt vanuit VEH, na indienen van een klacht. I

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?