Klacht Vereniging Eigen Huis: Graatis jaarabonnement blijkt een doorlopend abonnement te zijn.

Klachtnummer
# 528448
Gebruiker
Klacht25
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zonnepanelen besteld via vereniging eigen huis met daarbij een gratis jaarabonnement bij vereniging eigen huis. Dit blijkt nu een doorlopend abonnement te zijn waar ik niet om heb gevraagd. Ik kan zelf geen documentatie terug vinden waar dit in heeft gestaan. Mocht dit wel ergens hebben gestaan ben ik nog steeds van mening dat het niet heel logisch is om een doorlopend abonnemend te krijgen bij het bestellen van zonnepanelen.

Toen ik er achter kwam dat het doorliep heb ik meteen opgezegd maar dit was blijkbaar net te laat voor de opzegtermijn maar voordat het tweede jaar in ging. De klantenservice stuurt alleen standaard reacties per mail en vraagt om de ledenservice te bellen. Wanneer ik dit doe krijg ik te horen dat ik moet mailen en krijg ik vervolgens weer de standaard reactie. Ik snap werkelijk niet waarom er een abonnement vast zit aan een set zonnepanelen.

De oplossing

stopzetten van het abonnement na afloop van de gratis periode. Ik heb nooit gevraagd om een doorlopend abonnement, en er ook geen behoefte aan.

1 reactie

  1. Auteur
    Vereniging Eigen Huis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U heeft vandaag een e-mail van Vereniging Eigen Huis ontvangen. Ik vertrouw erop dat u tevreden bent met de oplossing. Nogmaals excuses voor het ongemak en hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen dit aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Heidy Klachtenservice | Vereniging Eigen Huis

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen