Klacht Vereniging Eigen Huis: Hypotheek advies

Jenny

In het hypotheekaanvraag is door de adviseur een bouwrente van na de aankoop van de woning weinig financiering opgenomen.
Rond 27 mei is de aanvraag inwerking gezet en er een een bouwrente van 2 weken vanaf deze datum opgenomen.
Hierdoor krijg ik bij het passeren van de akte op begin augustus van de notaris een eindafrekening van 700 euro welke betaald moet worden omdat er anders niet gepasseerd kan worden.
Ik heb hierover contact gehad met de adviseur en nog een meneer van VEH (ik denk de manager van de afdeling), maar ik krijg een niet begrijpelijk antwoord terug en op mijn navraag hiernaar krijg ik nu helemaal geen reactie.
Ik heb aangegeven dat de adviseur natuurlijk de exacte datum van passeren niet kan aangeven omdat dit van verschillende factoren afhangt, maar een termijn van 2 weken lijkt mij toch wel heel kort.

Ik wil dat de vereniging mij een compensatie geeft voor het bedrag dat er door de adviseur te weinig is gereserveerd.
Ik had eerder al aangegeven voordat er gepasseerd was bij de notaris om een compensatie in de advieskosten te geven door deze te verlagen maar er is hierop niet gereageerd.

Vereniging Eigen Huis
    Beste meneer/mevrouw Jamal,

Wat vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent over Eigen Huis Hypotheekservice.

Wij nemen uw klacht actief in behandeling. Een van onze klachtenservicemedewerkers neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om de situatie te bespreken. Uiteraard gaan wij na wat wij voor u kunnen betekenen en hoe wij uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
    De communicatie tussen u en de klachtenservice zal verder telefonisch of per e-mail verlopen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vereniging Eigen Huis

Klachtenservice
    Jenny
    Goedemorgen,
    Wacht nog op een telefoon of mail van de vereniging.
    Heb tot nu nog niets vernomen