Klacht Vereniging Eigen Huis: Ondanks postfilter toch reclame blijven sturen eigenhuis.nl

chris1978

Ondanks mezelf aangemeld te hebben bij postfilter blijft vereniging eigen huis toch brieven sturen!

Geen post meer sturen, zonder dat ik allerlei persoonlijke gegevens bij dit bedrijf hoef achter te laten.

Vereniging Eigen Huis
    Beste meneer Leeuw,

Daar u geen lid bent van Vereniging Eigen Huis zijn uw adresgegevens niet opgenomen in één van onze bestanden. Soms willen wij ook niet-leden informeren over onze diensten en maken dan gebruik van een ingekocht adressenbestand. Naar aanleiding van uw verzoek zullen wij uw adresgegevens met ingang van heden opnemen in een eigen bestand om er zoveel mogelijk voor te zorgen dat u geen direct marketing van Vereniging Eigen Huis meer ontvangt. De registratie geschiedt voor een periode van vijf jaar. Excuses voor het ongemak en hartelijk dank dat u de tijd en moeite heeft genomen dit aan ons door te geven. Met vriendelijke groet, Heidy Klachtenservice | Vereniging Eigen Huis

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?