Opgelost door Vereniging Eigen Huis: Opzeggen van het VEH abonnement van twee kanten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 275729
Gebruiker
G.G. Zeegers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanwege een verhuizing wil ik het abonnement voor eigen huis opzeggen. In de opzegbrief van VEH staat dat het abonnement tot eind april 2018 doorloopt. Ik wil nu opzeggen, 5 oktober 2017.

Vervolgens wilde ik op de site bij mijn persoonlijke gegevens verwijderen. Dit lukte niet omdat ik opeens de knop 'opslaan' niet meer kon activeren waardoor wijzigingen niet konden worden opgeslagen. Kunt u me helpen het VEH abonnement nu te stoppen? Alvast heel hartelijk bedankt.

De oplossing

Nu het VEH abonnement beëindigen zodat ik de nieuwe bewoner ook niet opzadel met de nieuwsbrief elke twee weken. Het verwijderen van mijn persoonlijke gegevens op hun site.

1 reactie

  1. Auteur
    G.G. Zeegers
    Datum
    Vanmorgen kreeg ik via de mail een nieuwe opzegbrief van VEH waarin nu een definitieve opzegging is geregeld. Daar ben ik blij mee. Jammer dat een permanente opzegging niet direct na het opzeggen van het lidmaatschap VEH kon worden geregeld. Dan had ik geen klacht hoeven in te dienen.Dank Klachtenforum voor uw vlotte actie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.G. Zeegers
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de opzegbrief wordt nu aangegeven dat mijn lidmaatschap permanent is verwijderd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?