Klacht Vereniging Eigen Huis: spoedklusservice is slecht georganiseerd, lost geen problemen op en kost veel geld.
Details
Klacht
via spoedklusservice van eigen huis electricien ingehuurd.- telefonisch info over kosten en voorwaarden binnen 3 /4 uur contact en bevestiging via mail
- na 3/4 uur geen reactie: gebeld
- toen wel mail zonder info over kosten voorwaarden wel de mededeling dat ik telefonisch akkoord was met de algemene voorwaarden (13 pagina's)
- electricien kwam na 2 dagen, probleem gevonden in lasdoos buiten,
- moest spullen halen kwam na 3 dagen terug
- vulde de lasdoos bij .
- na een week weer dezelfde storing, andere electricien laten komen
- bevesting in lasdoos was ondeugdelijk kabels lagen bloot , nieuwe doos gemonteerd.
- na zeer geruime tijd nota met vermelding kraan
- op vragen krijg ik geen antwoord.
- inmiddels aanmaning met dreiging van incassobureau. (het enige wat goed loopt)
Gewenste oplossing
Ik wil andere consumenten behoeden voor deze slechte service.Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.