Klacht Vereniging Eigen Huis: spoedklusservice is slecht georganiseerd, lost geen problemen op en kost veel geld.

Klachtnummer
# 595780
Gebruiker
G.J. van Breukelen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

via spoedklusservice van eigen huis electricien ingehuurd.
- telefonisch info over kosten en voorwaarden binnen 3 /4 uur contact en bevestiging via mail
- na 3/4 uur geen reactie: gebeld
- toen wel mail zonder info over kosten voorwaarden wel de mededeling dat ik telefonisch akkoord was met de algemene voorwaarden (13 pagina's)
- electricien kwam na 2 dagen, probleem gevonden in lasdoos buiten,
- moest spullen halen kwam na 3 dagen terug
- vulde de lasdoos bij .
- na een week weer dezelfde storing, andere electricien laten komen
- bevesting in lasdoos was ondeugdelijk kabels lagen bloot , nieuwe doos gemonteerd.
- na zeer geruime tijd nota met vermelding kraan
- op vragen krijg ik geen antwoord.
- inmiddels aanmaning met dreiging van incassobureau. (het enige wat goed loopt)






Gewenste oplossing

Ik wil andere consumenten behoeden voor deze slechte service.

1 reactie

  1. Auteur
    Vereniging Eigen Huis
    Datum
    Beste meneer Van Breukelen,

    Bedankt dat u uw ervaring deelt over onze spoedklusservice.
    We nemen op korte termijn telefonisch contact met u op.

    Namens het klachtenteam - Christina

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen