Klacht Vereniging Eigen Huis: Verhuizing onjuist afgehandeld - wel incasseren e

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160894
Gebruiker
ABlonk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na onze verhuizing is één keer een Eigen Huis Magazine (ten onrechte) door de postbezorging retour gezonden. VEH heeft zonder enig overleg alle verdere verzendingen stopgezet. Dit terwijl ons mailadres juist in abonnementsgegevens stond/staat.
De incasso van de nieuwe abonnementsperiode is gewoon doorgelopen en op mails wordt inhoudelijk niet gereageerd door de klachtenafdeling. Dit ondanks meerdere verzoeken van de ledenservice. Zeer onprofessioneel.

De oplossing

Restitutie laatste abonnementsperiode al is 't ter compensatie voor alle moeite.
Niet reageren is erger dan afwijzend reageren!

2 reacties

  1. Auteur
    Vereniging Eigen Huis
    Datum
    Beste heer Blonk,

    Op 23 maart heb ik u een email verzonden, als reactie op uw klacht op Klachtenkompas.

    Met vriendelijke groet,
    Brenda Velu

    Vereniging Eigen Huis
    Afdeling Klachtenservice
  2. Auteur
    ABlonk
    Datum
    Klacht is afgehandeld. In het gelijk gesteld en restitutie ontvangen.
    Helaas heeft het er alle schijn van dat een klacht alleen serieus wordt beoordeeld als deze via een publiek kanaal wordt ingediend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ABlonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vereniging Eigen Huis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen