Klacht Vereniging Eigen Huis: Waardeloze Opleveringskeuring!

# 182055
Wouter

In de ochtend was uw de inspecteur erg vriendelijk en behulpzaam. Echter later op de dag toen ik doorverbonden was naar zijn mobiel wist meneer niet meer wie ik was en was totaal onaardig en stug.

Ik probeerde alleen informatie in te winnen ''Wat moet ik doen met de punten welke ik nu nog heb gevonden''. Maar kreeg geen antwoord hierop.
- Meneer was tijdens de keuring wat langdradig aan het spreken over randzaken (rookmelders en stikkers op keuken)
- Er zijn meer mankementen gevonden na vertrek van uw medewerker dan tijdens de keuring zelf?!

Dit alles in combinatie met geen excuses + opmerking ''Ja je was ook wel erg kritisch'' is natuurlijk schandalig! Je betaald ruim 240+ euro voor één uur onzinpraat. Diep teleurgesteld!

Excuses voor de gang van zeken, en bijstand in de problemen die er nu nog zijn. Heb de klacht eerst intern neergelegd, maar men geeft random aan dat wel wat normaal is, en dat er wel wat beter kan dus u krijgt xx euro korting. Maar dit is mijn punt niet eens! Kortom, men luistert niet naar je als klant, maar is puur bezig met zich zelf.

Vereniging Eigen Huis
    Beste meneer Abbink,

Wij hebben contact met u opgenomen. Uiteraard streven wij ernaar om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Wij kijken naar wat in de huidige situatie binnen onze mogelijkheden ligt. Hierover wordt u persoonlijk bericht.

Vereniging Eigen Huis

Afdeling Klachtenservice
    Wouter
    Gisteren heb ik een gesprek gehad met uw collega en die zou me terug bellen. dit is nog niet gedaan, ik wacht dit nog even af.
    Wouter
    Men komt met een passende oplossing:

- Neem nog een keuring bij ons af, en dan krijg je wat korting op deze extra dienst. Waarna we je opnieuw niet ondersteunen maar wel een 2e formulier geven.
    - Als u dit niet wil mag u van al onze diensten gebruik maken welke bij ons lidmaatschap horen.

Bij deze wees gewaarschuwd! Neem een professional in handen geen VEH keuring met hun verplichte koppelverkoop van hun lidmaatschap. Bij deze opgezegd, nooit meer.