Klacht Verf.nu: Ik krijg geen zicht op bestelling en levering en geen contact hierover met de leverancier

Klachtnummer
# 442173
Gebruiker
Wilma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 4-5-20 een bestelling gedaan en betaald met het verzoek om op 7-5-20 geleverd te krijgen. Omdat ik geen opdracht en betaalbevestiging kreeg probeerde ik te bellen en te mailen om mij bestelling te verifiëren. Telefonisch is het bedrijf niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik heb mijn bestelling niet op bv tijd gekregen

De oplossing

Ik wil dat zij contact met mij opnemen zodat ik zicht krijg op de levering van het product. Ik wil zo snel mogelijk geleverd krijgen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verf.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen