Klacht Verhoeckx Witgoed: Niet afronden levering nieuwe vaatwasser

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 173121
Gebruiker
Wil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 24 mrt gereviseerde vaatwasser SN68M040EU/01 geplaatst, deze heeft het nooit goed gedaan, in overleg in plaats van vervanging/reparatie een nieuw apparaat besteld smv40c20eu. Bij de 1e plaatsing € 335 contant betaald, er wordt €150 bijbetaling gevraagd. Dit vind ik aanvankelijk teveel maar uit eindelijk akkoord gegaan. Nu vraagt Verhoeckx of ik dit ook nog vooraf op zijn rekening wil storten zonder enige bevestiging welk apparaat er geleverd gaat worden. Veel contact gaat via de telefoon en via de mail wordt er weinig gecommuniceerd.

De oplossing

Levering en plaatsing van de vaatwasser, met schriftelijke bevestiging en nota voor de beloofde 2 jaar garantie. Betaling na plaatsing er is al €335 vooraf betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verhoeckx Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wil
    Datum
    Uiteindelijk met een eigen oplossing als nieuwe klant aangedragen , akkoord gegaan met vooraf betalen, nu wel een nieuwe vaatwasser tegen redelijke prijs

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verhoeckx Witgoed?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen