Klacht Verhoeckx Witgoed: Vriesgedeelte amerikaanse koelast na reparatie nog steeds niet goed.

J van Buul

Amerikaanse koelkast met defect vriesgedeelte( vriest niet goed terwijl display -23 aangeeft). Gevraagd of het de moeite waard was om het te laten maken want anders zouden we een nieuwe kopen. Kon volgens reparateur gemaakt worden en zouden er nog jaren plezier van kunnen hebben. 265 Euro armer en bijna 4 weken verder komt onze koelkast terug. Er vanuit gaande dat hij het weer deed (hij gaf -19 aan) keken we het een tijdje aan. Echter bleek het oude probleem niet opgelost te zijn. Nu wilde de reparateur weer extra geld zien om het te maken. Dit hebben we overwogen maar vonden we te duur en hebben een tegenvoorstel gedaan. Hier hebben we vervolgens geen reactie op gehad. Na tal van pogingen en alleen maar "ja maar als je een auto laat maken" kwam hij nu met een voorstel: Gratis maken maar dan moet ik hem zelf komen brengen (aanhanger huren etc) of hij wilde hem voor 100 euro overkopen. Dit is voor ons beide geen optie. Dit loopt nu al vanaf 02-03-2018, hebben al 4 keer de inhoud van de vriezer weg kunnen gooien en het is nog niet opgelost.

Ik zou graag zien dat de reparateur het bedrag van reparatie teruggeeft. Wij hebben nu 265 euro betaald voor een kapotte amerikaanse koelkast. Ook is ons vertrouwen in een goede reparatie totaal weg.

Wij vinden dat Verhoeckx Witgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Verhoeckx Witgoed?