Klacht Verhuisgroep Nederland: Verschrikkelijke verhuizing

Selespeed147

Ze zouden tussen 08.00 en 09.00 uur verschijnen met 7 man. om 10.00 uur kwamen er twee. Om 13.00 uur de overige 5. Inpakken duurde verschrikkelijk lang. Ik waarschuwde nog voor het servies, Villeroy en Boch, is namelijk niet meer te koop. De lcd-televisie werd wel ingepakt in "beschermende" tas, maar bij het aanzetten op ons nieuwe adres bleken er twee donkere strepen op te zitten, niet aan de buitenkant. Door Euramco Hartelust laten beoordelen. Er is iets opgelegd in de verhuiswagen. Na aankomst bij ons nieuwe huis, 20.00uur, heeft het tot 24.00uur geduurd voordat alles binnen was. Vrienden en familie hebben het vervoerd van de lift naar onze woning, anders was het met gemak 03.00uur geworden. Veel overlast voor omwonenden. We missen ook nog een aansluitsnoer van de 2e tv. Een dag later e-mail gestuurd waarbij ik ze aansprakelijk stel voor de schade aan de tv. Nog steeds geen reactie ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, alleen een keuzemenu krijg je te horen.

Nieuwe televisie

Wij vinden dat Verhuisgroep Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Selespeed147
    Ook zijn ze totaal niet telefonisch bereikbaar. Welke keuze je ook maakt in het telefoonmenu, geen enkel antwoord, frusterend.

Ook een klacht indienen over Verhuisgroep Nederland?