Klacht Verhuiskabouter: Borg nooit terug gekregen

Klachtnummer
# 88760
Gebruiker
Lauwrens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In okt'13 verhuisd. Via verhuiskabouter dozen gehuurd en borg betaald. Leek een goeie deal. Alles netjes afgeleverd en binnen de termijn van een maand ook weer netjes ingeleverd. Vervolgens ergens in Jan'14 een nota gekregen dat borg terug betaald zou worden.
Helaas daarna vergeten (soms ben je te goed van vertrouwen) te controleren.
Begin nov'14 wat dingen gecheckt en toen viel ook op dat ik de borg van ruim €100 niet had terug gekregen. Inmiddels was Verhuiskabouter/Axilux zijn activiteiten aan het afbouwen. Gemaild en vervolgens een antwoord terug "we hebben de bonnen nagekeken maar kunnen u niet vinden". Had zelf echter foute datum laten weten; echter na correcte datum nooit meer wat gehoord. Telefoons worden ook niet opgenomen of nummers kloppen niet meer.
Ene heer of mevrouw Wiggers lijkt hiermee te maken te hebben:
M.J.W. Wiggers Beheer B.V. , KvK 08072230, Lammerhof 30, Warnsveld
AXiLUX, KvK 08140841, Lammerhof 30, Warnsveld

De oplossing

Terugstorting van Borg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verhuiskabouter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verhuiskabouter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen