Klacht Verhuiskabouter: Geen borg terug gekregen (factuur 230614).

Klachtnummer
# 92005
Gebruiker
JP
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze dozen zijn allemaal (160) onbeschadigd opgehaald.
Wij hebben de borg van 248 euro nog niet terug gekregen en de website geeft de mededeling dat men ermee op is gehouden.
Voor 248 euro kan je veel kopen. Om dit te sparen zijn we al gauw 5 maanden aan het sparen. We hebben al meerdere keren gemaild en gebeld. (geen reactie of gehoor).
Wilt u uw afspraken a.u.b. nakomen zodat u en ik het nieuwe jaar goed beginnen.
Alvast bedankt.
Jan-Peter van de Reijt
06 10951213
Factuurnummer 230614

De oplossing

Ik (ons gezin) wil graag de borg terug.
Omdat wij ook begrijpen dat er altijd wel iets aan is te merken op het gebruik van de dozen, willen wij voorstellen om 175 terug te storten. Hierdoor heeft u 75 euro compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verhuiskabouter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verhuiskabouter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen