Wij vinden dat Verhuiskabouter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Verhuiskabouter: Geen terugbetaling borg
Details
Klacht
In mei 2013 heb ik in verband met mijn verhuizing bij de verhuiskabouter de nodige verhuisdozen en verhuisdekens besteld. Deze zijn keurig op de afgesproken datum afgeleverd. Na de verhuizing heb ik binnen de termijn die daar voor stond gemeld dat de verhuisdozen en dekens weer afgehaald konden worden. Zelf heb ik aangegeven dat een paar dozen beschadigd waren en dat ik die zou houden en betalen. Op de afgesproken datum is alles keurig afgehaald. Na verloop van tijd ontving ik een credit rekening voor de teruggave van de borg. De verhuiskabouter had zelf nog een paar beschadigde dozen toegevoegd aan mijn opgave maar dat heb ik maar voor lief genomen. De credit factuur heb ik op 23 augustus 2013 ontvangen met daarin de vermelding dat het genoemde bedrag binnen 30 dagen op mijn rekening zou staan. (€ 116,45) Dit bedrag is ondanks diverse aanmaningen nog steeds niet overgemaakt. De helpdesk reageert op geen enkel mailtje, zelfs niet als ik meld dat ik verdere stappen ga ondernemen.Gewenste oplossing
Betaling van credit factuurBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.