Klacht Verhuiskabouter: Geen terugbetaling borg

Klachtnummer
# 53732
Gebruiker
Key
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei 2013 heb ik in verband met mijn verhuizing bij de verhuiskabouter de nodige verhuisdozen en verhuisdekens besteld. Deze zijn keurig op de afgesproken datum afgeleverd. Na de verhuizing heb ik binnen de termijn die daar voor stond gemeld dat de verhuisdozen en dekens weer afgehaald konden worden. Zelf heb ik aangegeven dat een paar dozen beschadigd waren en dat ik die zou houden en betalen. Op de afgesproken datum is alles keurig afgehaald. Na verloop van tijd ontving ik een credit rekening voor de teruggave van de borg. De verhuiskabouter had zelf nog een paar beschadigde dozen toegevoegd aan mijn opgave maar dat heb ik maar voor lief genomen. De credit factuur heb ik op 23 augustus 2013 ontvangen met daarin de vermelding dat het genoemde bedrag binnen 30 dagen op mijn rekening zou staan. (€ 116,45) Dit bedrag is ondanks diverse aanmaningen nog steeds niet overgemaakt. De helpdesk reageert op geen enkel mailtje, zelfs niet als ik meld dat ik verdere stappen ga ondernemen.

De oplossing

Betaling van credit factuur

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verhuiskabouter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verhuiskabouter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen