Klacht Verhuisvaardig: Klanten zijn na de verhuizing geen prioriteit meer. Eventuele schade wordt niet behandeld.

Klachtnummer
# 252069
Gebruiker
In de kou
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de verhuizing ging alles snel en vriendelijk, bezoek, offerte en aanpassingen.
De verhuizing ook, helaas was de inschatting van de inhoud onderschat en was er een tweede auto nodig. Petje af voor de verhuizers. De dag ervoor inpakken met z'n vieren en bij de verhuizing (28 november) zelf maar met z'n tweeën. Die twee hebben hard gewerkt. Helaas is bij het uitpakken een ijzeren gordijnroe achter gebleven en een kast beschadigd. Vanaf hier begint mijn klacht. Iedere dag bellen en inspreken en beloofd worden zo spoedig mogelijk terug gebeld te worden.
Niet dus. Mails worden niet beantwoord of beantwoord met we zijn er mee bezig.
Vrijdag 7 januari werd de telefoon opgenomen, een nieuwe afspraak gemaakt voor de dozen en ik zou over de kast en roe 's middags terug gebeld worden. Nee dus.
De verhuisdozen zouden zaterdag 24 december om 12.00 uur opgehaald worden.
Ook de nieuwe afspraak, zaterdag 31 december om 7.30 u werden de dozen niet opgehaald. Nieuwe afspraak staat op zaterdag 14 januari om 7.30 uur.

De oplossing

Dat de kast gemaakt wordt.
De gordijnroe gevonden wordt.
Telefoontjes en mailtjes beantwoord worden.
De verhuisdozen opgehaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Verhuisvaardig hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Verhuisvaardig?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen