Klacht Verisure - Securitas Direct: Alarm onbruikbaar na opzeggen abbonement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 294643
Gebruiker
Akhoekstrq
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben in 2015 een alarmsysteem aangeschaft. Ons is verteld dat we ons abbonement na 2jaar op konden zeggen. Nu de maandelijkse kosten steeds hoger worden willen wij ons abbonement opzeggen maar nu blijkt dat we dan niets meer in kunnen stellen en ons dure systeem dan eigenlijk waardeloos is. We voelen ons bedonderd en in de maling genomen door de verkoper.

De oplossing

Wij wensen dat ons systeem bruikbaar is zoals beloofd bij aanschaf of terugname van het alarm.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hoekstra, bedankt voor uw tijd. Mocht u nog vragen hebben, mag u mij altijd bellen op het telefoonnummer : 088 088 89 00 U vraagt daarbij naar Manar. Met vriendelijke groeten, Manar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Akhoekstrq
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er belt iemand met goedkopere abbonnement oplossing. Wij voelen ons nog steeds besodemieterd door verisure. Een duur systeem wat straks dus niet meer werkt na opzeggen van het veel te dure abbonnement. Verkopers moeten wel de waarheid zeggen en niet liegen. Maar als ze de waarheid zeggen koopt niemand meer een veel te duur alarm wat dus na opzegging compleet waardeloos is!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?