Klacht Verisure - Securitas Direct: Als hond behandeld door Verisure personeel.

Johnny1979

Het begon over het feit dat de indruk gewekt wordt dat je een alarmsysteem koopt. maar in de kleine lettertjes staat dat je het systeem in bruikleen krijgt. Het aanbod van 1100,- vond ik te duurt, maar ik mocht een bod doen voor wat ik vondt dat het systeem moest kosten. samen gingen we akkoord voor 300,-. achteraf kreeg ik te horen dat dit montagekosten waren. Ik vond dit niets, dus heb gebruik gemaakt van me herroepingsrecht en alles eruit laten halen. Tijdens montage waren ze een uur te laat. Hij verkoper belde vandaag of het uit kwam dat hij om 18:00 alles eruit kwam halen. vervolgens kwam hij weer een half uur te laat. zijn houding was vanaf het begin niet normaal. hij ging constant in discussie, want hij vond dat ik een gekregen paard in de bek had gekeken. Hij vondt het normaal dat het systeem nooit van mij zou zijn. Als argument zei hij, zelfs je koophuis is nog niet van jou. Dat nemen ze naar 30 jaar nog van je af. Ik zei, dat ik dit betwijfelde waarop zijn arrogante antwoord....en mijn broer heeft geen rechten gestudeerd. Hoe moet ik dat weten. ik heb hem 3 keer gezien, ik ken zijn broer niet eens. Toen ik vroeg of hij het normaal vond dat je zo met klanten om gaat, kreeg ik te horen dat ik geen klant meer ben. Oh, dus ex-klanten kun je dus als hond behandelen. Toen was het 5 minuten stil en toen besloot hij Junior te bellen en ging hij haarfijn uitleggen wat hij aan het doen was, en dat hij toch al niets op mij had verdient met die bodemprijs en dat hij bonus misliep. Wat ik had was niets, maar een garagebox. Hij was klaar, gooide alles in de auto en ik kreeg zelfs geen hand of een normaal afscheid. Ja, met piepende banden wegrijden. Met zo’n personeel gaat Verisure nooit groot worden. Ik ben nog nooit zo asociaal behandeld, want blijkbaar is dit normaal voor hem. Deze jongen heeft ervoor gezorgd, dat ik nooit van me leven nog ooit iets koop van Verisure of Securitas. En ook niemand in mijn omgeving. Goed gedaan Samuel O.

Zorgen dat ik me centen van me herroepingsrecht terug krijg binnen gestelde termijn. Anders ga ik hier (dankzij jullie jongen) uitgebreid werkt van maken.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer Termeer,

Bedankt voor uw bericht en feedback. Onze oprechte excuses voor het gedrag van onze collega. Dit is uiteraard niet de standaard van Verisure en uw terugkoppeling zal worden meegenomen in de evaluatie bij Verisure. Ik heb de juiste afdeling een extra bericht verstuurd om de rest van de zaak soepel te laten verlopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u bereiken op het onderstaande nummer.

Team Verisure
    088 - 088 89 99, optie 3

Johnny1979
Wel excuus gehad, maar retour centen laat lang op zich wachten. 18-06-2019 herroeping gedaan. wettelijke retourtermijn betaling is 14 dagen (02-07-2019) - Inmiddels is het 04-07-2019 en nog steeds me geld niet retour gekregen. Nu maar een herinnering gestuurd en hopen dat ze binnen 7 dagen betalen. - Wederom weer netjes een belletje gehad na me laatste toevoeging. Ze gingen ervoor zorgen dat ik me geld voor 09-07-2019 zou hebben. - Inmiddels 10-07-2019 en nog geen geld. Weer gebeld. vandaag gaan ze het overmaken en dan moet het er voor vrijdag op staan. Van ABN naar ABN moet toch snel gaan. - Inmiddels 12-07-2019 en nog steeds niets. Nu een Ingebrekestelling gestuurd. Betaling niet binnen 7 dagen op de rekening, dan ga ik het uit handen geven. Daarnaast zou ik een factuur krijgen en een creditfactuur voor me boekhouding. Maar ook dat schijnt binnen dit bedrijf niet te kunnen als je een herroeping doet. En dit noemt zich een bedrijf.

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?