Klacht Verisure - Securitas Direct: Annuleren Offerte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150520
Gebruiker
Alexandra
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Nu al een aantal dagen bezig met het annuleren van een offerte. Werd door verkoper aangegeven via mail te doen, maar tot op heden geen bevestiging. Verkoper niet bereikbaar; klantenservice tot tweemaal toe zeer kortaf; op mailtjes wordt niet gereageerd; afspraken worden niet nagekomen (er zou contact opgenomem worden via telefoon en/of mail om annulering te bevestigen). Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en toont geen professionaliteit.

De oplossing

Per omgaande een bevestiging van de annulering van de offerte met de zekerheid dat offerte/overeenkomst ontbonden is en verder dus ook niets wordt gedaan (liefst nog vernietigd) van de persoonlijke gegevens die zijn genoteerd op de offerte.

9 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte,
    Alvast onze excuses.
    Kan u mij de naam van de verkoper geven aub ?
    Dan kan ik het nodige doen om de offerte te annuleren.
    Bedankt,
    Mvg Anne - Verisure
  2. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Cor ter Steeg
  3. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte mevrouw Karskens,

    Wij hebben dit goed genoteerd en zullen de verkoper hier zeker over aanspreken.
    Dit is natuurlijk niet de bedoeling om zo met potentiële klanten om te gaan.

    Uw opzeg/annulering van de offerte staat goed genoteerd en wij doen het nodige om de documenten te vernietigen.

    Moesten er nog vragen zijn, aarzel niet contact met ons op te nemen,

    mvg Verisure
  4. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Ik wacht dus nog steeds zoals in eerste instantie op een schriftelijke bevestiging en vind enkel een reactie op deze site niet voldoende. Ik wens per omgaande schriftelijk de bevestiging van annulering van de offerte alsook het toezeggen van het vernietigen van mijn persoonlijke informatie.
  5. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte,

    Kan u mij misschien uw emailadres geven zodat ik dit per mail kan bevestigen ?
  6. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Ik zou het graag per mail en per post ontvangen.
    Wanneer ik nu mijn mailadres typ voor een ieder zichtbaar, lijkt mij niet de handigste aanpak.

  7. Auteur
    Verisure
    Datum
    u kan een mail sturen naar complaints@verisure.nl met uw gegevens, dan doe ik het nodige,

  8. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Bevestiging per mail ontvangen. Nog niets via de post. Wat mijn inziens een kleine moeite.
  9. Auteur
    Alexandra
    Datum
    Zoals aangegeven kostte het enorm veel moeite om een offerte te te kunnen anuleren. Weinig duidelijkheid en klantgerichtheid van de kant van Verisure. Daarnaast wordt er via de mail telkens gereageerd door verschillende emailadressen (in totaal 5!) wat voor de klant zorgt voor veel onduidelijkheid zorgt aan welke de vraag/klacht te richten. Na veel moeite een algemene bevestiging van annulering van de offerte gehad, maar tot op heden deze nog niet via de post, dit wel verzocht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alexandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?