Klacht Verisure - Securitas Direct: Antwoorden beveiligingsinstallatie

Juanneele

Na 7 jaar een abonnement gehad te hebben en meer dan 3000 euro te hebben betaald wilde ik weten wat er met mijn systeem gebeurd als ik mijn abonnement stopzet.
Liefste zou ik mijn alarm meldingen op mijn mobiel ontvangen.

Hier heb ik tot nu toe geen antwoord op gekregen.

Wel probeert men mij een nieuw systeem aan te sneren waarvoor ik dan nog 300 euro moet betalen.
De Specs van dit systeem zijn gelijk aan mijn op wat kleine upgrades na.

Dit is echt slechte service, en kom geen steek verder.
Iemand tips?

Geachte heer/mevrouw
    Wij begrijpen de vervelende situatie, helaas is gebleken dat uw adresgegevens niet naar voren komen in onze database, u bent niet aangesloten geweest bij onze alarmcentrale. Er zijn een aantal bedrijven met een soortgelijke naam, ik raad u aan even goed te kijken waar u wel klant bent. Wij hopen dat uw vervelende situatie snel opgelost is.
    Voor overige vragen kunt u contact opnenemen met onze Customer Care afdeling te bereiken op 040-289 5825.
    Customer Care.
    Juanneele
    Ik kan er niks aan doen dat jullie steeds je naam wijzigen. Was securitas toen auroundio en nu verisure. En toch zie ik overal nog steeds de naam securitas staan. Dus wie het weet mag het zeggen.
    Geachte,
    Securitas-Direct heet nu Verisure, dit is een andere firma dan Securitas Alert Services. Wij kunnen u hier helaas niet mee verder helpen, Verisure is te bereiken via het telefoonnummer 088 - 088 8999
    Customer Care
    Juanneele
    Die Help desk wordt beantwoord door Belgische medewerkers die mij geen steek verder helpen. Ben verisure dat ik de service beneden alle peil vind.
    Verisure

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?