Opgelost door Verisure - Securitas Direct: beëindiging meldkamerabonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94602
Gebruiker
Hans
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ben samen met Strong vision security al vanaf juli 2014 bezig om mijn meldkamerabonnement op te zeggen dat liep tot september 2014.
Strong vision security heeft al diverse mails gestuurd, maar daarop krijgen we nog geen opzegging bevestiging van gekregen, heb ook al diverse keren gebeld maar dan zouden ze terug bellen, maar ook tevergeefs Hoop spoedig op een oplossing.

groetjes Hans Bax

De oplossing

beëindiging meldkamerabonnement

5 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte klant, u bent nog steeds aangesloten bij Securitas Alert Services en moet uw contract bij hen opzeggen. Vermits u nog niet aangesloten bent op de meldkamer van Verisure kunnen wij uw contract, die met Alert Services is afgesloten, niet opzeggen. Mvg Verisure
  2. Auteur
    Hans
    Datum
    Dit snap ik niet ik betaal aan jullie, dan hoef ik toch niet bij securitas te zijn, want die verwijzen naar jullie toe.
  3. Auteur
    Verisure
    Datum
    Ik ga aan mijn collega vragen om u zsm te contacteren om dit in orde te brengen en op te helderen. Zij beheert de dossieren van de overgenomen Alert Service klanten. mvg Verisure
  4. Auteur
    Verisure
    Datum
    Beste , mijn collega heeft alles telefonisch met u besproken en alles zou nu in orde moeten zijn. mvg Verisure
  5. Auteur
    Hans
    Datum
    opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen