Klacht Verisure - Securitas Direct: Beperkte functionaliteit na opzeggen abonnement

Beste,

Na het beeindigen van het contract(Financieele beperkingen)werken een hoop zaken niet meer.
Ik kan niet meer op de site waar ik alle starkeys kon configureren,de stopcontacten kan ik ook niet meer instellen wanneer deze in of uit kunnen.
Is er een andere manier om te beschikken over de configuratie?
Mijn vbox is verbonden met de router van mijn thuis network.
Is er een ipadres waar ik direct kan inloggen op de vbox?
Werkt mijn alarm nog,werken de starkeys nog,als ik een extra key koop,waar kan ik deze configureren?

Toegang tot mijn box waar ik zelf het e.e.a. kan configureren.

Geachte heer Meijers,
    De MyPages en de App zijn diensten die wij ter beschikking stellen aan onze actieve klanten. Deze zijn verbonden aan de sim-kaart die eigendom is van Verisure en bij opzeg gedeactiveerd wordt.
    U kan het systeem nog lokaal gebruiken met de code van de 2de contactpersoon, bij u is dit de code die toegezen is aan mevrouw Olga.
    U kan geen extra materiaal meer kopen indien u niet aangesloten bent omdat deze via ons moeten geconfigureerd worden.
    Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
    mvg Verisure
    Hoi,
    Houd dit in de starkeys allemaal niet meer kan gebruiken?
    De code van de 2e persoon is die van mijn schoonmoeder,is alleen deze code geldig dan?
    Kan ik niet een eigen sim plaatsen?
    Absurd dat een duur systeem als deze niet meer werkt zonder een duur abonnement,als je de kosten niet meer kan opbrengen,moet het abonnement stopgezet worden,en zet je automatisch weer een deur open voor de inbrekers,en ben je alsnog alles kwijt,ondanks een duur systeem in huis.
    Roger Meijers
    Geachte,
    Het systeem werkt enkel lokaal. Er worden geen sms, oproepen of mails meer gestuurd naar de klant. U kan inderdaad enkel het systeem gebruiken met die bepaalde code. Het materiaal en de software zijn speciaal voor Verisure ontworpen, dus ook al zet u een nieuwe sim-kaart in de centrale, u beschikt niet over het nodige programma om deze te laten werken.
    Mag ik vragen of men u al een tijdelijke korting heeft aangeboden zodat u nog steeds kan genieten van onze service tot uw financiele situatie zich stabiliseert ?
    mvg Verisure
    Beste,
    Ik denk dat er een structueel probleem is,het maandbedrag is gewoon veel te hoog.
    Ik denk dat er geen probleem is als het een vast bedrag gaat zijn van 15€ per maand,dan zullen er veel meer leden deze optie gaan nemen,en worden jullie kosten alsnog gedekt.
    Zonder deze verlaging spreken jullie alleen een hoger segment van de bevolking aan met een modaal of boven modaal inkomen.
    Groetjes
    Roger Meijers
    Geachte heer Meijers,
    Het is inderdaad zo dat wij een grotere groep zouden bereiken met een lagere maandkost.
    Spijtig genoeg kunnen wij voor 15€ niet - opvolging van de maldkamer 7/7, 24/24, onbeperkte interventie van een patrouille na alarm, gebruik van MyPages en de App, dubbele verbinding met de meldkamer, inbraakalarm met beeldverificatie, brandalarm met beeldverificatie, schilalarm, persoonlijk alarm, aanbieden.
    Dit kan u begrijpen, wij doen meer dan enkel de klant bellen bij aan alarmmelding.
    Hopend op uw begrip,
    mvg en beste wensen voor 2016
    Roger
    Mooi product verkopen,maar bij een financieele tegenvaller heb je er niks meer aan,duur systeem en starkeys(4) betaald en onbruikbaar.
    Zorg er dan voor dat je het zelf nog kan inrichten,of een laag abonnement aanbied.

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?