Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Dwaling door Verisure bij het verkopen van een overeenkomst

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 375172
Gebruiker
Miskoop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is een vervolg op klacht 368645. Verisure komt met een oplossing die niets voorstelt. De oplossing die ik voorstel en redelijk is als je bekijkt hoe ik misleid ben wordt van tafel geveegd. Dat ik misleid ben door de verkoper bij het aangaan van de overeenkomst wordt afgedaan met een simpel sorry en dat is het dan en verder zit je met de gebakken peren. En dat ik niet de enige ben die in de misleidende verkooptruc ben getrapt kun je lezen als je even zoekt op Google naar ervaringen met Verisure van andere mensen. Tevens wordt niet gereageerd op een mail van mij die ik al 2x heb verstuurd.

De oplossing

Na afloop van het contract (1 jaar) de apparatuur terugsturen waarbij ik nog een redelijke vergoeding ontvang, want na 1 jaar is de apparatuur waarvoor ik € 899 heb betaald nog niet afgeschreven.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer [naam verwijderd], bedankt voor uw bericht. In uw dosier zien wij dat uw vaak contact heeft gehad met Verisure waarbij u aangaf dat u alleen met de tussen persoon wou spreken. aangezien dit buiten uw maand viel moest dit via de klantenservice gaan, helaas heeft u dit enkele keren geweigerd waardoor wij u ook niet verder konden helpen. Als u in gelegenheid bent kunt u contact opnemen met de customer-care op de nummer 088 088 89 99.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,

    Team Verisure.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miskoop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Korting bij het verlengen van het contract
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?