Opgelost door Verisure - Securitas Direct: Dwaling door Verisure bij het verkopen van een overeenkomst

sad Opgelost
Miskoop

Dit is een vervolg op klacht 368645. Verisure komt met een oplossing die niets voorstelt. De oplossing die ik voorstel en redelijk is als je bekijkt hoe ik misleid ben wordt van tafel geveegd. Dat ik misleid ben door de verkoper bij het aangaan van de overeenkomst wordt afgedaan met een simpel sorry en dat is het dan en verder zit je met de gebakken peren. En dat ik niet de enige ben die in de misleidende verkooptruc ben getrapt kun je lezen als je even zoekt op Google naar ervaringen met Verisure van andere mensen. Tevens wordt niet gereageerd op een mail van mij die ik al 2x heb verstuurd.

Na afloop van het contract (1 jaar) de apparatuur terugsturen waarbij ik nog een redelijke vergoeding ontvang, want na 1 jaar is de apparatuur waarvoor ik € 899 heb betaald nog niet afgeschreven.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte heer [naam verwijderd], bedankt voor uw bericht. In uw dosier zien wij dat uw vaak contact heeft gehad met Verisure waarbij u aangaf dat u alleen met de tussen persoon wou spreken. aangezien dit buiten uw maand viel moest dit via de klantenservice gaan, helaas heeft u dit enkele keren geweigerd waardoor wij u ook niet verder konden helpen. Als u in gelegenheid bent kunt u contact opnemen met de customer-care op de nummer 088 088 89 99.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,

Team Verisure.

Miskoop
Korting bij het verlengen van het contract

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?