Klacht Verisure - Securitas Direct: Een verhoging van bijna 4 keer de prijsinflatie!

Willem

Een bovenmatige prijsverhoging van ruim 8.5% met als enige verklaring prijsinflatie. Ik moet het precies nazoeken maar ben in 6 jaar tijd ruim 40% meer gaan betalen. Met sinds een jaar wel één component meer.

Vervolgens komt deze laatste verhoging op zaterdagochtend binnen en moet je tot maandag wachten om er iemand over te kunnen spreken.

Ik vind dit ongehoord!

Ik wil een verhoging van maximaal de prijsinflatie en ik wil een uitleg/specificatie van al die prijsverhogingen die ik heb gehad in de afgelopen 6 jaar. Het is echt ongehoord!

Verisure - Securitas Direct

Naar aanleiding van uw klacht betreffende prijsverhoging hebben wij u meerdere malen telefonisch proberen te bereiken op uw mobielen telefoon.

Wij willen samen met u tot een passende oplossing komen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen op het telefoonnummer 088 – 088 89 99.

In afwachting van uw antwoord,

Team Verisure

Willem
Geen. Ze hebben niet meerdere keren gebeld. Ze hebben een keer gebeld - het nummer wat ik moet bellen is het algemene nummer met redelijk wat keuzes. Kwam uiteindelijke wel op de juiste terecht maar degene die ik moest hebben was in gesprek en ik zou teruggebeld worden wat uiteindelijk gebeurt is. Verhoging zou verlaagd worden naar 0,59 maar nu gewoon toch een rekening met deze absurde verhoging gekregen.

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?