Klacht Verisure - Securitas Direct: foutief facturatie

Familie Jan

Geachte
Ik heb vandaag een email gekregen ter herinnering van achterstaande betaling.
Mijn klantnummer is 11582189 en de facturen met nummers 0144155169 en 0144287931.
Deze klopen niet
Er is namelijk een complex en foutief situatie met Verisure
De volgende :
Vorige jaar in oktober na verschillende telefonisch contacten is het met lange ( 3 maanden) vertraging gelukt om de hele installatie van Verisure te kunnen demonteren via jullie monteur tijdens de verbouwing/ bouwing van onze woning, ook de contract is per direct stop gezet tot een latere bericht!
Wegens de vertraging in de demontering van de Verisure componenten , is beloofd aan mij dat de eerste 3 maanden bij herstarten van Verisure , 3 maanden gratis, kosten vrij zou zijn.
Op vrijdag 8-7-2022 is de installatie en de herstart van Verisure is uitgevoerd !, dus de eerste 3 maanden zouden gratis zijn zo als vorige jaar beloofd vanaf juli 2022, dit is bevestigd conform eerder emails met crediteren , en op advies van jullie medewerkers heb ik zelf terug gevraagd via mijn bank. ( emails van datum 18-08-2022)

Nu, de echt fout in facturatie heb ik per toeval ontdekt bij mijn bank, er zijn vanaf maart 2022 per automatisch incasso bedragen over genomen vanuit mijn rekening zonder enige kennis of contract of service die kan geleverd worden, er was geen componenten van Verisure die geïnstalleerd of werkzaam zijn. Er is geen enkel communicatie geweest over deze facturatie en de reden daarvan:
Die facturen zijn als volgende
28-Maart 2022 : 112.90 euro factuur 0143944303
28-april-2022 : 56.44 euro factuur 0144013907
30-mei-2022: 56.44 euro factuur 0144107067
27-juni-2022 :56.44 euro factuur 0144155169

Ik zou graag deze foutief facturen zien terug betaald worden aan mijn rekening, eerder gesproken met jullie medewerkers en heb ik aangegeven dat zulke Foutief communicatie en vorm van financieel fraude, niet kan accepteert worden en indien deze facturen niet per direct kan opgelost en gecorrigeerd worden dan wens ik per direct stop zetten van alle service met jullie bedrijf. Helaas heb ik nog geen reactie gehad.

corrigeren en terug betaling van reeds betaalde facturen zo als boven vermeld

Verisure - Securitas Direct
    Beste H. Jan,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat dit uw ervaring is.

Het is inderdaad een wat complexere kwestie, maar wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Uw zaak is natuurlijk al opgepakt. Inmiddels heb ik nogmaals het verzoek ingediend om dit voor u recht te trekken. U zal spoedig worden gecontacteerd om dit naar behoren af te handelen. Bedankt voor uw geduld.

Chaïra
    Verisure NL

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?