Klacht Verisure - Securitas Direct: Geen app 0p 12-08-12-08-2020, om 12:15 uur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470116
Gebruiker
Benitoa63
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag 12-08-2020 om 12:15 uur ging ik kijken hoe gaat het in mij huis op de app maar ze zeggen dat een storing is of ik moet mij instelling controleren dat is een beetje vreemd want ik ben weg een half uur geleden. En ik moet iets gaan doen ik heb niet gegaan en boodschappen gaan doen dan naar huis. Dan kijk ik ik zie de app goed werken. En als ik foto maak in de dag zie ik dat het is avond en als foto maak na 7 uur avond de is goed net als in de dag.

De oplossing

Laat niet andere mensen in mij huis komen, en een goeie foto overdag zien.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Benito,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist hebben wij uw voicemail ingesproken. Indien het mogelijk is kunt u contact opnemen met de klachtenafdeling van Verisure op het nummer 088 088 89 99.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Team Verisure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benitoa63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is het zelfde gebleven , waar neer ik een foto maken in de en in de hal blijven donker.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen