Klacht Verisure - Securitas Direct: Geen monteur beschikbaar

Klachtnummer
# 560433
Gebruiker
LeukeMoh#2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 nieuwe arlo camera's gekocht , maar doen ze niet ik vroeg of een monteur kan mij helpen, ik word eens niet serieus genomen en voor volgens moet een andere half maand wachten, het is gewoon belachelijk en slecht service, ik heb meer dan 16 componenten van jullie. Onbegrijpelijk

De oplossing

Een monteur laten komen zsm om mijn camera's te installeren

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Sidebe,

    Fijn u zojuist gesproken te hebben. Gelukkig hebben we een oplossing gevonden en komt er op korte termijn een monteur bij u langs. Mocht u voor die tijd nog vragen hebben kunt u contact opnemen met 088 088 89 99 of mailen naar care@verisure.nl.

    Vriendelijke groeten,

    Tamar
    Verisure NL

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen