Klacht Verisure - Securitas Direct: Geen reactie Verisure bij opzeggen abonnement in verband met verhuizing

Klachtnummer
# 535814
Gebruiker
Someren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer mijn abonnement al een tijd op te zeggen in verband met verhuizing, telefonisch wordt je zoals meerdere aangeven van het kastje naar de muur gestuurd. Ze beweren je terug te bellen, maar dit gebeurt niet. Uiteindelijk na 2 weken een aangetekend brief gestuurd, welke ontvangen is maar na bijna twee weken nog altijd geen reactie van het bedrijf!

De oplossing

Abonnement opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Verisure - Securitas Direct is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen