Klacht Verisure - Securitas Direct: Huissleutel niet retour bij einde abonnement.

Klachtnummer
# 308300
Gebruiker
Arnel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben het abonnement met Verisure aangetekend opgezegd per 1 juni 2018. Ik heb verzocht om de huissleutel binnen één week na afloop van het abonnement aan ons te retourneren, maar wij hebben de sleutel tot nu toe niet retour ontvangen. Op een mail die ik hierover stuurde, wordt in het geheel niet gereageerd.

De oplossing

Dat de sleutel per omgaande aan ons wordt terug gegeven.

3 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte heer / mevrouw Henzen-Ferwerda, onze oprechte excuses voor het ongemak. Mijn collega's hebben uw dossier reeds in behandeling en zullen hier zo snel mogelijk bij u op terug komen. Met vriendelijke groeten, Manar
  2. Auteur
    Arnel
    Datum
    De sleutel is vandaag terug bezorgd.
  3. Auteur
    Verisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw Henzen-Ferwerda, bedankt voor uw bericht.Nogmaals onze excuses voor de opgelopen vertraging. Laat het ons zeker weten als wij nog ergens mee kunnen helpen. Met vriendelijke groeten, Manar

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen