Klacht Verisure - Securitas Direct: Ik krijg vaak ongevraagde email (spam!) van Verisure.

sad Niet opgelost
H. Bruggeman

Ik krijg vaak ongevraagde email (spam!) van Verisure.
Kijk ik op hun site dan zie ik geen mogelijkheid om hierover mijn beklag te doen, ook in hun email (spam!) vind ik geen mogelijk tot afmelden van hun e-mailtjes. Zéér irritant!!

Ik wil dat men mij geen email meer stuurt, dat men mijn emailadres uit het bestand verwijderd.

Verisure - Securitas Direct
    Beste heer/mevrouw Bruggeman,

Hartelijk dank voor het bericht. Heel vervelend dat u spam ontvangt.
    Er worden helaas phishing e-mails verstuurd, waarbij de gegevens van Verisure worden gebruikt. Wij willen benadrukken dat Verisure deze e-mail niet verstuurd.

Wij zijn op dit moment druk bezig om dit op te lossen. Het zou fijn zijn als u ons de e-mailadressen wil doorgeven van de afzenders. Ook zou het helpen als u deze mail zou willen doorsturen naar complaints@verisure.nl.

Vriendelijke groet,

Linda
    Team Verisure
    Verisure - Securitas Direct
    Goedemiddag Hans,

Uiteraard hoop ik vooral dat u deze mails niet zal ontvangen, maar alvast bedankt voor de moeite en uw begrip.

Vriendelijke groet,

Linda

H. Bruggeman
Klacht wordt toegeschreven aan phishing, het is afwachten op een nieuwe (phishing)mail zodat Verisure dit zelf kan beoordelen. De oplossing laat dus nog op zich wachten.

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?