Opgelost door Verisure - Securitas Direct: In onderhandeling en toch van systeem afgehaald

content Opgelost
NegendeKruisbes#519

Ik ben nog in onderhandeling met Verisure over een verkeerd berekend ( voorgehouden) bedrag voor mijn buitencamera’s. Ik ben nu zonder pardon van het systeem afgehaald.
Gaat Verisure zo met haar klanten om?
Ik betaal nog maandbedrag maar toch van systeem afgehaald.
Ook hele slechte en langzame communicatie over de situatie - ik probeer gister al 3 x dhr Benedictus te bereiken- nog steeds niet teruggebeld

Goed communiseren en bereikbaar voor onderhandeling blijven

Verisure - Securitas Direct
    Geachte mevrouw Trebels, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen, Indien u nog andere vragen heeft dan horen wij dat al te graag van u.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Team Verisure.

NegendeKruisbes#519
Na een heel onaangename plotselinge afsluiting , kreeg ik uiteindelijk iemand te spreken die de gehele situatie heeft opgelost . Het neemt niet weg dat de interne communicatie belabberd is en ook die naar de klant ( dus ik) toe. Mijn account werd zonder mededeling gecanceld. En daarna kon ik het systeem totaal niet meer gebruiken , nl bij aanzetten ging gelijk de sirene af. En via de meldkamer moest het afgezet worden. Het was allemaal zeer onaangenaam en ik was ook al van plan om al mijn geld voor het gehele systeem terug te eisen, ik was het na 3 maanden gehannes helemaal zat. Maar

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?