Opgelost door Verisure - Securitas Direct: In onderhandeling en toch van systeem afgehaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 382608
Gebruiker
NegendeKruisbes#519
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben nog in onderhandeling met Verisure over een verkeerd berekend ( voorgehouden) bedrag voor mijn buitencamera’s. Ik ben nu zonder pardon van het systeem afgehaald.
Gaat Verisure zo met haar klanten om?
Ik betaal nog maandbedrag maar toch van systeem afgehaald.
Ook hele slechte en langzame communicatie over de situatie - ik probeer gister al 3 x dhr Benedictus te bereiken- nog steeds niet teruggebeld

De oplossing

Goed communiseren en bereikbaar voor onderhandeling blijven

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Trebels, bedankt voor uw bericht. Wij zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen, Indien u nog andere vragen heeft dan horen wij dat al te graag van u.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Team Verisure.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NegendeKruisbes#519
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een heel onaangename plotselinge afsluiting , kreeg ik uiteindelijk iemand te spreken die de gehele situatie heeft opgelost . Het neemt niet weg dat de interne communicatie belabberd is en ook die naar de klant ( dus ik) toe. Mijn account werd zonder mededeling gecanceld. En daarna kon ik het systeem totaal niet meer gebruiken , nl bij aanzetten ging gelijk de sirene af. En via de meldkamer moest het afgezet worden. Het was allemaal zeer onaangenaam en ik was ook al van plan om al mijn geld voor het gehele systeem terug te eisen, ik was het na 3 maanden gehannes helemaal zat. Maar
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen