Klacht Verisure - Securitas Direct: Installatie voldoet niet aan de eisen, opzeggen contract
Details
De klacht
Versure heeft een een heel mooi verhaal gehouden bij ons thuis, na verschillende vragen en toezeggingen dat het systeem aan al u wensen voldoet zijn wij akkoord gegaan met aanschaf van het product.Na twee weken is het product geïnstalleerd, en komen we per direct achter dat het system niet voldoet aan de eisen en wensen zoals besproken, we hebben dit gemeld aan het bedrijf, en zij komen met het verhaal zo hadden ze het niet bedoeld, En dat er geen oplossing is. Gezien het systeem dit niet kan wat we willen.
We hebben hierbij onz contract per direct via mail opgezegd, en aangeven dat we op zoek gaan naar een ander product.
Na 2, 5 maanden heen en weer mailen en hoop beloftes zijn we geen stap verder gekomen. Dit terwijl het bedrijf het system kosteloos zou verwijderen en het contract zou laten ontbinden. Dit is ook toegezegged door Robin Janssen van Verisure.
Helaas is het bij een toezegging telefonisch en per mail hier bij gebleven. All vervolg actie is door hun niet opgepakt.
De oplossing
Wil dat het Verisure het system terug neemt kosteloos, gezien zij niet aan de gemaakte afspraken houdt zoals belooft bij de verkoop. Tevens wil ik dat alle gemaakte gaten gevuld worden na demontage.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.