Klacht Verisure - Securitas Direct: Leugens en onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 587924
Gebruiker
Kleding Rotterdam
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Wat ze beloven kunnen en mogen ze niet eens waarmaken. Een kleding winkel gestart komt er een verkoper binnen van Versisure die van verteld en aangeeft dat de inboedel tot 150.000 is verzekerd door de aanschaf van verisure. Na een jaar komt er een bekende binnen die aan de hand van de sticker verisure binnen loopt en aangeeft dat alles niet klopt.

3x raden inderdaad er klopt niks van, hij had ons nooit een abonoment mogen geven omdat de artikelen die wij aanbieden in het hoogste segment zit. We zijn al die tijd niet verzekerd geweest en we krijgen geen beveiligings certificaat omdat de uitgever aangeeft dat hij dat niet eens mag uitgeven.

Om een lantg verhaal kort te maken onbetrouwbaar en niet mee werkend. Meerdere malen gebeld maar letterlijk pas na een aantal weken en doorpushen eindelijk iemand gesproken die me een ander abonoment erbij wou aansmeren.

Gewenste oplossing

alles ontbinden al mijn geld terug
Geboden oplossing
Zit nog te wachten op mijn centen, hoor voor de rest ook niks meer geen e-mail ontvangen niks ?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Beste R. Indijar,

    Vervelend om te horen dat het zo is verlopen en dat u aangeeft het vertrouwen in Verisure te hebben verloren. Wij streven ernaar zo helder mogelijk te communiceren, en uitmuntende service te leveren waarbij u naar behoren wordt geholpen.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik in ons systeem gezien dat u al een aantal keer contact heeft gehad met mijn collega om uw zaak op te lossen. Hij heeft u inmiddels geprobeerd te contacteren met een gepaste uitkomst, maar heeft u niet kunnen bereiken. Ik zal u spoedig telefonisch contacteren om dit alsnog voor u op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Chaïra
    Verisure NL
  2. Auteur
    Kleding Rotterdam
    Datum
    Hoi Chaira,

    Ik heb je collega gesproken die probeerde mij weer een ander abonoment aan te smeren. Ben nu weer aan het wachten op een onverwachts telefoontje van Verisure met weer iemand anders. Wellicht zal die hetzelfde gaat proberen en alles bij ons neerleggen.
  3. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Beste R,

    Wij nemen uw zaak erg serieus. Ik begrijp dat u niets heeft aan een nieuw abbonement, maar natuurlijk een oplossing wil. Uw zaak is dan ook in behandeling bij onze klachtenafdeling. Ik heb uw zaak tevens voorgelegd bij mijn leidinggevende.
    Mijn collega van dezelfde afdeling, of ikzelf zullen u hierover contacteren.
    U hoort ons zo snel mogelijk met een gepaste uitkomst!

    Met vriendelijke groet,

    Chaïra
    Verisure NL
  4. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. Indijar,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb vernomen van mijn collega dat jullie samen tot een oplossing zijn gekomen. Indien u nog vragen heeft horen wij het graag!

    Met vriendelijke groet,

    Jordan
    Verisure NL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen