Klacht Verisure - Securitas Direct: Niet werkend opgeleverd

Dca

22/7 heeft verisure in het denksportcentrum amersfoort hun systeem geïnstalleerd. Inmiddels ca 5 keer teruggekomen om de ‘laatste’ dingen op te lossen. Tot vorige week heeft ons pand 24/7 open gestaan omdat slot personeelsingang (zijingang) niet werkte. De andere 2 geïnstalleerde sloten werken ook niet maar de deuren kunnen dicht. Reden om verisure te kiezen was dat ik op afstand voor leveranciers de deur open kan doen: nooit gewerkt. Bel zit barst in en inmiddels kan ik deur van nooduitgang niet meer van binnenuit dichtdraaien. Wij storneren maandelijkse afschrijvingen tot eea opgelost is en systeem feilloos werkt

Systeem feilloos opleveren

nog steeds niet opgelost
    Verisure - Securitas Direct
    Beste heer/mevrouw De Wilde,

Bedankt dat u ons aanschrijft. Ontzettend vervelend dat u problemen ervaart met de installatie van het Alarmsysteem. Uiteraard is wat u omschrijft niet de service die u mag verwachten. Ik heb direct uw bericht doorgestuurd naar de salesmanager van uw regio. Er wordt op zeer korte termijn contact opgenomen over de afhandeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Linda
    Verisure NL

Niets gebeurd

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?