Klacht Verisure - Securitas Direct: Niet werkend opgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 553562
Gebruiker
Dca
Datum
2 reacties

Details

De klacht

22/7 heeft verisure in het denksportcentrum amersfoort hun systeem geïnstalleerd. Inmiddels ca 5 keer teruggekomen om de ‘laatste’ dingen op te lossen. Tot vorige week heeft ons pand 24/7 open gestaan omdat slot personeelsingang (zijingang) niet werkte. De andere 2 geïnstalleerde sloten werken ook niet maar de deuren kunnen dicht. Reden om verisure te kiezen was dat ik op afstand voor leveranciers de deur open kan doen: nooit gewerkt. Bel zit barst in en inmiddels kan ik deur van nooduitgang niet meer van binnenuit dichtdraaien. Wij storneren maandelijkse afschrijvingen tot eea opgelost is en systeem feilloos werkt

De oplossing

Systeem feilloos opleveren

2 reacties

  1. Auteur
    Dca
    Datum
    nog steeds niet opgelost
  2. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw De Wilde,

    Bedankt dat u ons aanschrijft. Ontzettend vervelend dat u problemen ervaart met de installatie van het Alarmsysteem. Uiteraard is wat u omschrijft niet de service die u mag verwachten. Ik heb direct uw bericht doorgestuurd naar de salesmanager van uw regio. Er wordt op zeer korte termijn contact opgenomen over de afhandeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,

    Linda
    Verisure NL




Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dca
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets gebeurd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen