Klacht Verisure - Securitas Direct: Onbeantwoorde vragen en slechte service

Klachtnummer
# 53905
Gebruiker
Juanneele
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al 7 jaar heb ik een installatie van verisure/securitas/auroundio of hoe ze ook mogen heten.

Nu heb ik een simpele vraag, als ik mijn abonnement stop zet, kan dan de alarm melding naar mijn mobiel worden doorgezet.

Hier heb ik tot nu toe geen antwoord op.
Wel proberen men mij een nieuw systeem aan te smeren wat nog maar 299 euro moet kosten.
Dit is een systeem wat bijna gelijk is aan mijn oude systeem waar ik inmiddels al meer dan 3000 euro aan abonnementsgeld aan heb uitgegeven.

Tot nu toe nog geen enkele reactie.


De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte klant, om u te belonen voor al de trouwe jaren kunnen we u een speciaal voorstel doen ivm het nieuwe systeem. Indien u dan opzegt en de voorwaarden hebt nageleeft, kan u uw systeem locaal blijven gebruiken. Met het huidige systeem kan u de meldingen spijtig genoeg niet zelf doorschakelen naar uw mobiel. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
  2. Auteur
    Juanneele
    Datum
    He das gek. Jullie vertellen nu alleen de leuke kanten aan het verhaal.
    Als ik op dit aanbod in ga moet ik dus een jaar lid blijven a 30 Euro per maand. Daarnaast moet ik als ik opzeg geld betalen voor de installatie. En ik moet een monteur betalen. Dus is dit een passende aanbieding.
    Ik vind van niet.
  3. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte klant, als u zou kiezen voor het nieuwe systeem en dan opzegt na 1 jaar, moet u niets meer betalen voor de installatie en ook geen monteur betalen. Indien u nog vragen hebt aarzel niet ons te contacteren. mvg, Verisure
  4. Auteur
    Juanneele
    Datum
    Klinkt als een leuk voorstel maar de kosten voor een nieuw systeem blijven.
    Moet immers de monteur en het systeem alsnog betalen. Als jullie nu echt een oplossing bieden aan vaste klanten zou ik kosteloos het systeem aanbieden.
    Dat zou service zijn. Groeten Juan Neele
  5. Auteur
    Verisure
    Datum
    Geachte, ik snap uw situatie volledig, ik zal kijken wat we nog aan de prijs voor de upgrade kunnen doen, uw maandkost kunnen we dan ook wel met enkele € verminderen, op termijn wint u er dan alleen maar bij. Kunnen we u deze offerte toesturen zodat u deze kan overlopen ?
  6. Auteur
    Juanneele
    Datum
    Uiteraard mogen jullie mij een voorstel sturen.
    Dit mag naar juanneele@gmail.com.Alvast dank

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen