Klacht Verisure - Securitas Direct: Ondoorzichtige communicatie over het prijsbeleid en exorbitante prijsverhogingen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 448047
Gebruiker
E.G. Sennema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De (onaangekondigde) prijsverhogingen van ruim 8% (dit jaar) en ruim 7% (vorig jaar) maken dat wij nu maandelijks 51,89 betalen tegen 32,37 in 2014. Een prijsverhoging van 60% waarvoor we hooguit wat digitale vooruitgang hebben teruggekregen. Dat dit onaangekondigd gebeurt zonder te melden waar de prijsverhoging voor nodig is is nog de grootste ergernis. Ik overweeg te stoppen met de dienst.

De oplossing

Ik wil graag duidelijkheid over het prijsbeleid nu en in de toekomst en niet steeds veel meer hoeven betalen dan jaarlijks obv de inflatie en extra geleverde diensten (zoals extra functionaliteit in de app waar ik nooit om gevraagd heb) te verwachten valt.

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Sennema,


    Zojuist heeft u contact gehad met ons, en zijn we tot een conclusie gekomen.

    Heeft u verder nog vragen vernemen wij die graag van u.


    Met vriendelijke groet,
    TeamVerisure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.G. Sennema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ons is een flinke korting toegezegd (dus al die tijd teveel betaald...?) Of de communicatie beter wordt weten we nog niet, we wachten het bericht over de jaarlijkse prijsverhoging voor het nieuwe jaar rustig af... Na precies een jaar is de korting er weer af en betalen we weer het oude bedrag (incl. de nu wel netjes aangekondigde verhoging van ruim een euro in januari)...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen