Klacht Verisure - Securitas Direct: Ondoorzichtige communicatie over het prijsbeleid en exorbitante prijsverhogingen.

sad Niet opgelost
E.G. Sennema

De (onaangekondigde) prijsverhogingen van ruim 8% (dit jaar) en ruim 7% (vorig jaar) maken dat wij nu maandelijks 51,89 betalen tegen 32,37 in 2014. Een prijsverhoging van 60% waarvoor we hooguit wat digitale vooruitgang hebben teruggekregen. Dat dit onaangekondigd gebeurt zonder te melden waar de prijsverhoging voor nodig is is nog de grootste ergernis. Ik overweeg te stoppen met de dienst.

Ik wil graag duidelijkheid over het prijsbeleid nu en in de toekomst en niet steeds veel meer hoeven betalen dan jaarlijks obv de inflatie en extra geleverde diensten (zoals extra functionaliteit in de app waar ik nooit om gevraagd heb) te verwachten valt.

Verisure - Securitas Direct
    Geachte mevrouw Sennema,

Zojuist heeft u contact gehad met ons, en zijn we tot een conclusie gekomen.

Heeft u verder nog vragen vernemen wij die graag van u.

TeamVerisure

E.G. Sennema
Ons is een flinke korting toegezegd (dus al die tijd teveel betaald...?) Of de communicatie beter wordt weten we nog niet, we wachten het bericht over de jaarlijkse prijsverhoging voor het nieuwe jaar rustig af... Na precies een jaar is de korting er weer af en betalen we weer het oude bedrag (incl. de nu wel netjes aangekondigde verhoging van ruim een euro in januari)...

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?