Opgelost door Verisure - Securitas Direct: ontzettend agressief

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 456375
Gebruiker
E Enter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een ongelofelijke dwangmatige verkopers
Zondag ochtend een formulier ingevuld om een prijsindicatie te ontvangen Formulier was nog niet ingevuld en ze hingen al aan de lijn . Aangegeven dat ik niet zat te wachten op bezoek van verkopers, en dat ze me konden wissen uit hun bestand . Ben uiteindelijk 6 x gebeld op dezelfde zondag

De oplossing

stop met bellen

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure - Securitas Direct
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Enter,

    Bedankt voor het gesprek van zojuist. Zoals afgesproken hebben wij uw nummer bij deze uit het systeem gehaald, nogmaals onze excuses voor het ongemak. Indien er nog vragen zijn kunt u gerust contact opnemen met Verisure.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    Farhaat van Verisure

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E Enter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben uit het systeem gehaald
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen