Klacht Verisure - Securitas Direct: Opgelicht

Klachtnummer
# 325554
Gebruiker
Do
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een Verisure abonnement opgezegd en kunnen nu het alarm systeem die wij toen hebben aangeschaft niet meer gebruiken.
Het is aan ons toen die tijd door de verkopster verteld dat het gewoon gebruikt kan worden naar het opzeggen van de centrale. Dus niet!!!
Het is toch schandalig dat je zo veel geld voor het systeem betaald en daarna niets meer aan hebt!
Ik hoop dat andere mensen niet meer opgelicht gaan worden.
En wij zullen verdere stappen ondernemen om het probleem voor ons oplossen.

De oplossing

Gewoon voor zorgen dat wij het systeem kunnen blijven gebruiken zonder de hooge abonnement kosten van bijna €500 per jaar!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Verisure
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Klopstra,

    Hierbij reageren wij op uw bericht van 04 oktober 2018.

    Graag verwijzen wij u naar onze rechtstreekse correspondentie. Waarin wij u uitgebreid hebben uitgelegd dat de service waarnaar u nu naar verwijst voorbehouden is aan onze abonnees.

    De service van de Mypages en app is voorbehouden aan abonnees. Deze vervalt bij het annuleren van het abonnement.

    Wij bieden een totaalpakket van maximale beveiliging voor de Meldkamer en de Mypages die onlosmakelijk deel uitmaakt van het abonnement.

    Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Nanouk

    Customer Care Medewerker

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen