Klacht Verisure - Securitas Direct: Opgelicht

Do

Wij hebben een Verisure abonnement opgezegd en kunnen nu het alarm systeem die wij toen hebben aangeschaft niet meer gebruiken.
Het is aan ons toen die tijd door de verkopster verteld dat het gewoon gebruikt kan worden naar het opzeggen van de centrale. Dus niet!!!
Het is toch schandalig dat je zo veel geld voor het systeem betaald en daarna niets meer aan hebt!
Ik hoop dat andere mensen niet meer opgelicht gaan worden.
En wij zullen verdere stappen ondernemen om het probleem voor ons oplossen.

Gewoon voor zorgen dat wij het systeem kunnen blijven gebruiken zonder de hooge abonnement kosten van bijna €500 per jaar!!!

Verisure
    Geachte mevrouw Klopstra,

Hierbij reageren wij op uw bericht van 04 oktober 2018.

Graag verwijzen wij u naar onze rechtstreekse correspondentie. Waarin wij u uitgebreid hebben uitgelegd dat de service waarnaar u nu naar verwijst voorbehouden is aan onze abonnees.

De service van de Mypages en app is voorbehouden aan abonnees. Deze vervalt bij het annuleren van het abonnement.

Wij bieden een totaalpakket van maximale beveiliging voor de Meldkamer en de Mypages die onlosmakelijk deel uitmaakt van het abonnement.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Nanouk

Customer Care Medewerker

Ook een klacht indienen over Verisure - Securitas Direct?